Vi bruger cookies til at tilpasse indhold og annoncer og til at analysere vores trafik. Fortrolighedspolitik Cookiepolitik

Audi R8 Anmeldelse: Et superbilmesterværk, der blander ydeevne og luksus

Audi R8

Audi R8 er en sportsvogn produceret af den tyske bilproducent Audi, som først blev introduceret i 2006 på Paris Motor Show som en konceptbil, og gik i produktion senere samme år. R8 er Audis flagskibssportsvogn, er bygget på samme platform som Lamborghini Huracán og designet og fremstillet af Audi AG's datterselskab Audi Sport GmbH.
Eksteriøret på Audi R8 er slankt og aerodynamisk med skarpe linjer og en lav, bred holdning. Bilens design er inspireret af Audis Le Mans-vindende R8 racerbil, og den har en stor frontgrill, LED-forlygter og markante luftindtag på siderne. R8 fås i både coupé og cabriolet (Spyder) modeller.
Under motorhjelmen er R8 drevet af en midtmonteret V10-motor, der producerer op til 611 hestekræfter og et drejningsmoment på 417 lb-ft i den førsteklasses R8 Performance-model. Motoren er parret med en syvtrins dobbeltkoblingsautomatgearkasse og Audis karakteristiske Quattro firehjulstræk.
R8'erens præstationer er imponerende med en 0-100 km tid på kun 3,2 sekunder og en tophastighed på 328 km/t. Bilens håndtering er også fremragende, takket være dens avancerede affjedringssystem og præcise styring. R8 er udstyret med kul-keramiske bremser som standard, hvilket giver enestående bremsekraft.
Indvendigt er Audi R8 en komfortabel og velindrettet sportsvogn. Kabinen har materialer af høj kvalitet, herunder læder og Alcantara-polstring, og et virtuelt cockpitdisplay, der viser alle bilens vitale informationer. R8 har også Audis MMI infotainmentsystem, som omfatter et stort touchscreen-display, navigation og smartphone-integration.
Alt i alt er Audi R8 en fantastisk sportsvogn, der byder på en utrolig ydeevne og håndtering samt et luksuriøst og komfortabelt interiør. Det er et godt valg for alle, der leder efter en avanceret sportsvogn, der kan køres hver dag.


eXus Dev 24.5.2023
Audi mærke

Audi: Kompromisløs luksus og ydeevne

Audi logo

Audi AG er et tysk bilfirma, en del af Volkswagen Group, producerer biler under Audi -mærket. Hovedkvarteret ligger i Ingolstadt, Tyskland. Mottoet er Vorsprung Durch Technik - Fremskridt gennem teknologi. ... Audi Artikel


Audi R8 - Anmeldelser

Anmeldelser
- 5 / 1 Anmeldelser
Tilføj anmeldelse
- Bedøm - 0

Audi R8 er et frække lille monster med et stort hjerte. Under motorhjelmen på min bil er der en 4-liters motor med 420 hk. Dette giver mig mulighed for at udvikle en utrolig hastighed, være dynamisk og mærkbar. Bilen er ideel til daglig brug, fordi den er meget behagelig. Landingen virkede ikke meget behagelig i starten, men den samme Dodge Viper er meget værre i denne henseende. Jeg kunne ikke lide standardlydsystemet. Men på samme tid har jeg ikke travlt med at erstatte det eller gøre noget. Jeg tror, ​​at en sådan bil skal forblive i sin oprindelige form, ellers hvilket højdepunkt da! Et stort antal forskellige sensorer og systemer, der giver driveren en række nyttige oplysninger. Jeg læste et sted, at bilen er dårligt isoleret. Det er faktisk ikke sådan. Det er kun, at motoren har sin egen egenskab, meget høj støj. Denne effekt kan ikke opnås selv ved det dyreste fremskridt. Da det er en sportsvogn, har den en tung styring og en hård bremse og kobling. Og der er et andet øjeblik, som ingen er opmærksomme på - lyden af ​​gearskiftet. En sådan svag, behagelig lyd.
---
Der Audi R8 ist ein freches kleines Monster mit großem Herz. Unter der Motorhaube meines Autos befindet sich ein 4-Liter-Motor mit 420 PS. Dadurch kann ich eine unglaubliche Geschwindigkeit entwickeln, dynamisch und spürbar sein. Das Auto ist ideal für den täglichen Gebrauch, da es sehr komfortabel ist. Die Landung schien zunächst nicht sehr bequem, aber die gleiche Dodge Viper ist in dieser Hinsicht viel schlimmer. Das serienmäßige Audiosystem gefiel mir nicht. Aber gleichzeitig habe ich es nicht eilig, es zu ersetzen oder etwas zu tunen. Ich finde, so ein Auto sollte in seiner ursprünglichen Form bleiben, sonst, was für ein Highlight dann! Eben eine Vielzahl unterschiedlicher Sensoren und Systeme, die dem Fahrer eine Vielzahl nützlicher Informationen liefern. Ich habe irgendwo gelesen, dass das Auto schlecht isoliert ist. So ist es eigentlich nicht. Es ist nur so, dass der Motor sein eigenes charakteristisches, sehr lautes Geräusch hat. Dieser Effekt kann selbst durch den teuersten Vorlauf nicht erreicht werden. Da es sich um einen Sportwagen handelt, hat er eine schwere Lenkung und eine harte Bremse und Kupplung. Und es gibt noch einen anderen Moment, auf den niemand achtet - das Geräusch des Gangwechsels. So ein leichter, angenehmer Klang.