Vi bruger cookies til at tilpasse indhold og annoncer og til at analysere vores trafik. Fortrolighedspolitik Cookiepolitik

Audi R8 Spyder V10 Performance Záruka

947.168 kr del
År Karosseri Tidligere ejere  3/2020 År, Cabriolet 1 Tidligere ejere
Kilometertal undefined Brændstof  36.307 km, Brugt Benzin
Motor Motorkraft Gearkasse  456 kW / 621 hk Automatisk

ABS Klimaanlæg Automatisk klimaanlæg Airbagdriver Airbag-passager Alarmsystem Bluetooth CD-afspiller
Auta Super logo

Auta Super

Forhandler, alle Biler
U Pekáren 1645, Praha CZ

Generelt Generelt

MærkeAudi
ModelR8
KategoriBrugt
År3.2020
Kilometertal36,307
Tidligere ejere1
Moms FradragsberettigetNej
Oprindelse

Karosseri Karosseri

KarosseriCabriolet
Driveundefined
KropsfarveGrå
Malingstype
Interiør
PolstringKlud
Sæder
Døre

Motor & Gearkasse Motor & Gearkasse

BrændstofBenzin
Motorkraft456 kW / 621 hk
Motorkapacitet5204 CC
EmissionEuro 6
GearkasseAutomatisk
Gear
VedligeholdelseNej
Garanti

Indstillinger Indstillinger

ABSABS
KlimaanlægKlimaanlæg
 Automatisk klimaanlæg Automatisk klimaanlæg
 Airbagdriver Airbagdriver
 Airbag-passager Airbag-passager
AlarmsystemAlarmsystem
BluetoothBluetooth
CD-afspillerCD-afspiller
CentrallåsCentrallås
FartpilotFartpilot
Digital cockpitDigital cockpit
Elektriske sidespejleElektriske sidespejle
Elektriske vinduerElektriske vinduer
ESPESP
StartspærreStartspærre
BordcomputerBordcomputer

Beskrivelse Beskrivelse

Keramická ochrana laku.Prodloužená záruka na 5 let/ 100 000 km.Výbava: Barva: Suzuka Gray Metallic, 20" disky kol Audi Sport, Audi Karbon Keramické brzdy s červenými třmeny, Carbon Paket exteriéru, HD LED Matri...
Auta Super
U Pekáren 1645
102 00 Praha Tjekkiet
Telefon: +420 605 099 990
www.autasuper.com
Kontakt sælger Kontakt sælger

Audi R8 - Anmeldelser

Anmeldelser
- 3.5 / 2 Anmeldelser
Tilføj anmeldelse
- Bedøm - 0

Jeg købte Egg V10, desværre købt i Schweiz, føler mig 4 gange med en defekt klimakompressor, indtil du har bemærket, hvad der er defekt, desværre er der ingen garage i Schweiz, der kan eller gerne vil erstatte problemet i dag. Bare for at høre, hvorfor det er så dyrt, oplevelsen i Schweiz for en R8 V10 ikke havde, du er kun løjet for, jeg er meget vred ...
---
Hab ei V10, in der Schweiz gekauft, leider mit einem Defekten Klimakompressor 4 mal befühlt, bis man merkte was Defekt ist, leider gibts keine Garage in der Schweiz, die das Problem ersetzen kann oder möchte, hab heute eine leerfahrt gemacht. Nur um zu hören warum es so Teuer ist, die Erfahrung in der Schweiz für ein R8 V10 hats leider nicht, man wird nur angelogen, bin sehr sauer…
Audi R8 er et frække lille monster med et stort hjerte. Under motorhjelmen på min bil er der en 4-liters motor med 420 hk. Dette giver mig mulighed for at udvikle en utrolig hastighed, være dynamisk og mærkbar. Bilen er ideel til daglig brug, fordi den er meget behagelig. Landingen virkede ikke meget behagelig i starten, men den samme Dodge Viper er meget værre i denne henseende. Jeg kunne ikke lide standardlydsystemet. Men på samme tid har jeg ikke travlt med at erstatte det eller gøre noget. Jeg tror, ​​at en sådan bil skal forblive i sin oprindelige form, ellers hvilket højdepunkt da! Et stort antal forskellige sensorer og systemer, der giver driveren en række nyttige oplysninger. Jeg læste et sted, at bilen er dårligt isoleret. Det er faktisk ikke sådan. Det er kun, at motoren har sin egen egenskab, meget høj støj. Denne effekt kan ikke opnås selv ved det dyreste fremskridt. Da det er en sportsvogn, har den en tung styring og en hård bremse og kobling. Og der er et andet øjeblik, som ingen er opmærksomme på - lyden af ​​gearskiftet. En sådan svag, behagelig lyd.
---
Der Audi R8 ist ein freches kleines Monster mit großem Herz. Unter der Motorhaube meines Autos befindet sich ein 4-Liter-Motor mit 420 PS. Dadurch kann ich eine unglaubliche Geschwindigkeit entwickeln, dynamisch und spürbar sein. Das Auto ist ideal für den täglichen Gebrauch, da es sehr komfortabel ist. Die Landung schien zunächst nicht sehr bequem, aber die gleiche Dodge Viper ist in dieser Hinsicht viel schlimmer. Das serienmäßige Audiosystem gefiel mir nicht. Aber gleichzeitig habe ich es nicht eilig, es zu ersetzen oder etwas zu tunen. Ich finde, so ein Auto sollte in seiner ursprünglichen Form bleiben, sonst, was für ein Highlight dann! Eben eine Vielzahl unterschiedlicher Sensoren und Systeme, die dem Fahrer eine Vielzahl nützlicher Informationen liefern. Ich habe irgendwo gelesen, dass das Auto schlecht isoliert ist. So ist es eigentlich nicht. Es ist nur so, dass der Motor sein eigenes charakteristisches, sehr lautes Geräusch hat. Dieser Effekt kann selbst durch den teuersten Vorlauf nicht erreicht werden. Da es sich um einen Sportwagen handelt, hat er eine schwere Lenkung und eine harte Bremse und Kupplung. Und es gibt noch einen anderen Moment, auf den niemand achtet - das Geräusch des Gangwechsels. So ein leichter, angenehmer Klang.