Vi bruger cookies til at tilpasse indhold og annoncer og til at analysere vores trafik. Fortrolighedspolitik Cookiepolitik

Land Rover Discovery Sport 2.0 TD4 SE Aut. AWD 2.0 TD4 SE Aut. AWD


278.616 kr del
Konstruktion  1/2018 År, SUV 1 Tidligere ejere
Kilometertal  34.406 km, Brugt Diesel
Motorkraft  180 kW / 245 hk Automatisk

ABS Klimaanlæg Automatisk klimaanlæg Airbagdriver Airbag-passager Alarmsystem Bluetooth CD-afspiller
Auto Kunz AG logo

Auto Kunz AG

Forhandler, alle biler
Bremgarterstrasse 75, Wohlen CH

Generelt Generelt


MærkeLand Rover
ModelDiscovery Sport
KategoriBrugt
Konstruktion1.2018
Kilometertal34,406
Tidligere ejere1
Moms Fradragsberettiget
Oprindelse

Karosseri Karosseri


KarosseriSUV
Drive4x4
KropsfarveAndet
Metallic
InteriørGrå
PolstringKlud
Sæder
Døre

Motor & Gearkasse Motor & Gearkasse


BrændstofDiesel
Motorkraft180kW / 245hk
Motorkapacitet1999 CC
EmissionEuro 6
GearkasseAutomatisk
Gear
Vedligeholdelse
Garanti

Indstillinger Indstillinger


ABSABS
KlimaanlægKlimaanlæg
 Automatisk klimaanlæg Automatisk klimaanlæg
 Airbagdriver Airbagdriver
 Airbag-passager Airbag-passager
AlarmsystemAlarmsystem
BluetoothBluetooth
CD-afspillerCD-afspiller
CentrallåsCentrallås
FartpilotFartpilot
Digital cockpitDigital cockpit
Elektriske sidespejleElektriske sidespejle
Elektriske vinduerElektriske vinduer
ESPESP
StartspærreStartspærre
BordcomputerBordcomputer
Auto Kunz AG
Bremgarterstrasse 75
5610 Wohlen CH
Telefon: +41566221343
www.autokunz.ch
Kontakt sælger Kontakt sælger

Land Rover Discovery Sport - Anmeldelser

Anmeldelser
- 4 / 1 Anmeldelser
Tilføj anmeldelse
- Bedøm - 0

Før det havde jeg en tiguan. Jeg ville tage en bil, der opfylder følgende parametre: bedre langrendskapacitet, hydraulisk automatisk gearkasse og et stort bagagerumsvolumen. Valget faldt på Discovery Sport. Kort sagt, fordelene og ulemperne ved maskinen. Den automatiske gearkasse med 9 gear fungerer godt. Turen er fleksibel, skiftene er umærkelige. Det første gear er meget lavt. Jordklarering er stor, den går overalt. Bagagerummet er dybt og bredt, der er meget i den. Salonen er rummelig og behagelig for folk fra alle parametre. Lydisolering på niveau. Tre fjernbetjeningsknapper til porte eller barrierer er bygget i bagspejlet. Vedrørende ulemperne. Etableret multimedia koges simpelthen. Sæderne er svære, ubehagelige, meget smalle. Lavet af læder og tekstil. I min lange længde er justeringen baglæns og op ikke nok, der er ingen justering for hældningen af ​​sædehuden. Spændet på sikkerhedsselen er for lav, jeg var nødt til at forbinde en forlængelse. Rattet er sirupy, det er nødvendigt at køre med vanskeligheder. Vender tilbage med vanskeligheder til den midterste position. Knapper på hjulet er dårlige. De har et langt slag, de fungerer ikke klart. Jeg opsummerer det: Selvom producenten siger, at opdagelsen er premium, er det bestemt ikke. For mange nuancer med hensyn til komfort, ergonomi, mange tabber. Men som en familiebil for hver dag er det godt.
---
Daarvoor had ik een Tiguan. Ik wilde een auto nemen die aan de volgende parameters voldoet: betere crosscountry-capaciteiten, hydraulische automatische transmissie en een groot koffervolume. De keuze viel op Discovery Sport. In het kort de voor- en nadelen van de machine. De automatische transmissie met 9 versnellingen werkt uitstekend. De rit is soepel, de verschuivingen zijn onmerkbaar. De eerste versnelling is erg laag. De bodemvrijheid is geweldig, hij gaat overal mee naartoe. De stam is diep en breed, er kan veel in. De salon is ruim en zit comfortabel voor mensen van alle parameters. Geluidsisolatie op niveau. In de achteruitkijkspiegel zijn drie afstandsbedieningsknoppen voor poorten of slagbomen ingebouwd. Wat betreft de nadelen. Gevestigde multimedia kookt gewoon. De stoelen zijn hard, ongemakkelijk, erg smal. Gemaakt van leer en textiel. Voor mijn lange lengte is de verstelling naar achteren en omhoog niet genoeg, er is ook geen verstelling voor de kanteling van het zitkussen. De gesp van de veiligheidsgordel is te laag, ik moest een verlengstuk aansluiten. Het stuur is stroperig, het is noodzakelijk om met moeite te draaien. Keert met moeite terug naar de middenpositie. Knoppen op het stuur zijn slecht. Ze hebben een lange slag, ze werken niet duidelijk. Ik vat het samen: hoewel de fabrikant zegt dat Discovery premium is, is het dat zeker niet. Te veel nuances qua comfort, ergonomie, veel blunders. Maar als een gezinsauto voor elke dag is hij goed.