Vi bruger cookies til at tilpasse indhold og annoncer og til at analysere vores trafik. Fortrolighedspolitik Cookiepolitik

BMW X4 Anmeldelse: Slip kraften ved ydeevne og stil løs i en sporty SUV

BMW X4

BMW X4 er en kompakt luksus-SUV, der først blev introduceret i 2014. Den er baseret på BMW X3-platformen, men har et mere coupé-agtigt design og en mere sportslig køreoplevelse. X4 konkurrerer med andre kompakte luksus-SUV'er som Audi Q5 Sportback, Mercedes-Benz GLC Coupe og Porsche Macan.
2022 BMW X4 har en 2,0-liters firecylindret motor, der yder 248 hestekræfter, parret med en otte-trins automatgearkasse. Den fås i enten baghjulstræk eller firehjulstræk. X4'erens motor er lydhør og giver hurtig acceleration, mens håndteringen er skarp og sammensat, hvilket gør det sjovt at køre på snoede veje.
X4'erens interiør er moderne og gennemarbejdet, med materialer af høj kvalitet og finish i hele kabinen. Forsæderne er komfortable og støttende, med en række justerbarheder, der passer til forskellige kropstyper. Bagsæderne har begrænset benplads på grund af den skrå taglinje, hvilket gør den mindre komfortabel for voksne passagerer. Lastrummet er også mindre end X3, med op til 50,5 kubikfod plads med bagsæderne lagt ned.
X4 kommer med en bred vifte af standard- og valgfri funktioner, herunder et panoramasoltag, en elektrisk bagklap, et bakkamera, adaptiv fartpilot og advarsel om vognbaneskift. Den har også et brugervenligt infotainmentsystem med en 10,25-tommer touchskærm, Apple CarPlay og Android Auto. Systemet kan styres ved hjælp af stemmekommandoer, en drejeknap på midterkonsollen eller bevægelseskontroller.
Samlet set er BMW X4 et godt valg for dem, der prioriterer stil og ydeevne i en kompakt luksus-SUV. Dens kombination af kraft, håndtering og komfort gør den til en fantastisk mulighed for bykørsel eller længere landevejsture. Imidlertid kan dens begrænsede benplads og bagagerum være en ulempe for nogle købere, og dens pris er højere end nogle af sine konkurrenter.


eXus Dev 24.5.2023
BMW mærker

BMW: Den ultimative køreoplevelse

BMW logo

BMW AG er en tysk producent af biler, motorcykler og motorer. BMW har hovedkvarter i München, Tyskland. BMWs motto er Freude am Fahren - at køre med fornøjelse. For engelsktalende lande blev der opfundet et andet motto - The Ultimate Driving Machine - Den ultimative køremaskine. ... BMW Artikel


BMW X4 - Anmeldelser

Anmeldelser
- 5 / 1 Anmeldelser
Tilføj anmeldelse
- Bedøm - 0

Der er gået seks måneder, siden BMW X4 var i vores familieflåde. Således den anden generation, sort, fri højde til den høje etage på 20 cm, en simpel turbomotor på to liter med 249 hk. Op til 100 km accelererer ved 6,3 s. Forbruget af benzin er økonomisk: kun 7,8 liter pr. 100 km. Det første indtryk af kabinen, som om det var i en sportsvogn. Dette fremgår af sidestøtte og sportsprofilen på ryggen og længden af ​​puden. At irritere det øjeblik, hvor ikke alle justeringer har et elektrisk drev. For eksempel passer længden af ​​puden i bilen manuelt. Rattet er også mekanisk, men dets handlingsradius, ligesom sæderne, er meget bred. Landing ved BMW X4 er høj. Tilfreds med den indre finish: Alt er blødt og behageligt at røre ved. Sjette generation af multimediesystem. Det kontrolleres ikke kun med den sædvanlige joystick, men berører også berøringsskærmen. Der er mange nøgler og drejeknapper på den centrale konsol, men jeg opdagede dens formål hurtigt. Jeg måler 183 cm, og alligevel føler jeg mig godt tilpas i bilen, der er plads til hovedet. Det vil også være behageligt for passagerer i ryggen. Det er ikke en dårlig landingsgeometri, der er en justering af sikkerhedskopieringsvinklen, et centralt armlæn med et par indehavere, bare en kort pude er ikke til glæde. Bagagerummet er rummelig - 525 liter. Din organisation er også behagelig, der er poser til poser, et rum adskilt af et mesh, et baggrundslys. I subcampus er arrangøren, og lige under er trommerne. Der er ingen erstatning. Jeg er fan af aktiv rekreation om vinteren, så det er vigtigt for mig, at sædet på den anden række kan foldes direkte fra bagagerummet for at skabe et sted at bære ski og andet udstyr. Volumenet i dette tilfælde er mere end 1400 liter.
---
Han pasado seis meses desde que el BMW X4 estuvo en nuestra flota familiar. Así, la segunda generación, color negro, altura libre al suelo alta de 20 cm, un simple motor turbo de dos litros con 249 hp. Hasta 100 km acelera en 6,3 s. El consumo de gasolina es económico: solo 7,8 litros cada 100 km. La primera impresión del habitáculo, como si estuviera en un deportivo. Esto se evidencia por el soporte lateral, y el perfil deportivo de la espalda, y la longitud de la almohada. Molesto el momento en que no todos los ajustes tienen un accionamiento eléctrico. Por ejemplo, la longitud de la almohada en el automóvil se ajusta manualmente. El volante también es mecánico, pero su radio de acción, al igual que los asientos, es muy amplio. Aterrizar en el BMW X4 es alto. Satisfecho con el acabado interior: todo es suave y agradable al tacto. Sistema multimedia de sexta generación. Se controla no solo con el joystick habitual, sino también tocando la pantalla táctil. Hay muchas teclas y perillas en la consola central, pero descubrí su propósito rápidamente. Mido 183 cm y, sin embargo, me siento cómodo en el automóvil, hay espacio para la cabeza. También será cómodo para los pasajeros en la parte trasera. No es una mala geometría de aterrizaje, hay un ajuste del ángulo de inclinación del respaldo, un reposabrazos central con un par de portavasos, solo una almohada corta no es del agrado. El maletero es espacioso - 525 litros. Su organización también es agradable, hay ganchos para bolsas, un compartimento separado por una malla, una luz de fondo. En el subcampo se encuentra el organizador, y justo debajo está la batería. No hay repuesto. Soy un fanático de la recreación activa en invierno, por lo que es importante para mí que el asiento de la segunda fila se pueda plegar directamente desde el compartimiento de equipajes para crear un lugar para llevar esquís y otros equipos. El volumen en este caso es de más de 1400 litros.