Vi bruger cookies til at tilpasse indhold og annoncer og til at analysere vores trafik. Fortrolighedspolitik Cookiepolitik

BMW X2 Anmeldelse: Den sporty og stilfulde crossover for kompromisløs ydeevne

BMW X2

BMW X2 er en subkompakt luksus-SUV, der først blev introduceret i 2018. Den er baseret på BMW X1-platformen, men har et mere coupé-agtigt design og en mere sportslig køreoplevelse. X2 konkurrerer med andre luksus subkompakte SUV'er såsom Audi Q3 Sportback, Mercedes-Benz GLA Coupe og Volvo XC40 Recharge.
BMW X2 fra 2022 har en 2,0-liters firecylindret motor, der yder 228 hestekræfter, parret med en otte-trins automatgearkasse. Den fås i enten forhjulstræk eller firehjulstræk. X2'erens motor er kraftfuld og responsiv og giver hurtig acceleration og en sporty køreoplevelse. Håndteringen er også skarp og præcis, hvilket gør det sjovt at køre på snoede veje.
X2'erens interiør er stilfuldt og moderne med materialer af høj kvalitet og finish i hele kabinen. Forsæderne er støttende og komfortable med en række justeringsmuligheder, der passer til forskellige kropstyper. Bagsæderne er lidt stramme på benpladsen, men kan stadig rumme voksne passagerer til kortere ture. Lastrummet er også begrænset i forhold til nogle af sine konkurrenter.
X2 kommer med en bred vifte af standard- og valgfri funktioner, herunder et panoramasoltag, en elektrisk bagklap, et bakkamera, adaptiv fartpilot og advarsel om vognbaneskift. Den har også et brugervenligt infotainmentsystem med en 8,8-tommer touchskærm, Apple CarPlay og Android Auto. Systemet kan styres ved hjælp af stemmekommandoer eller en drejeknap på midterkonsollen.
Samlet set er BMW X2 et godt valg for dem, der leder efter en subkompakt luksus-SUV, der er sjov at køre og har et stilfuldt design. Dens kombination af kraft, håndtering og komfort gør den til en fantastisk mulighed for bykørsel eller længere landevejsture. Imidlertid kan dens begrænsede benplads og bagagerum være en ulempe for nogle købere, og dens pris er højere end nogle af sine konkurrenter.


eXus Dev 24.5.2023
BMW mærker

BMW: Den ultimative køreoplevelse

BMW logo

BMW AG er en tysk producent af biler, motorcykler og motorer. BMW har hovedkvarter i München, Tyskland. BMWs motto er Freude am Fahren - at køre med fornøjelse. For engelsktalende lande blev der opfundet et andet motto - The Ultimate Driving Machine - Den ultimative køremaskine. ... BMW Artikel


BMW X2 - Anmeldelser

Anmeldelser
- 5 / 1 Anmeldelser
Tilføj anmeldelse
- Bedøm - 0

BMW X2 er en elegant og moderigtig bil og erobrede straks mit hjerte. 1,5, 140 hk benzinmotor, automatisk gearkasse, front -hjuldrev. X2 virker karismatisk. Loungen er smuk, dekoreret med elegant konklusion. Den akustiske isolering er god. Perspektivet på forlygterne liv i hans eget liv. Når det er nødvendigt, lyser det op og slukker på egen hånd. Chic skinner, jeg beundrer. Bilen starter uden hitches. Suspensionen er hård, midterste stød og stød går til minimumshastigheden. På vejen fortsætter bilen med selvtillid, små buler passerer forsigtigt. Bremserne er meget gode, de reagerer øjeblikkeligt på presset. Rattet er ekstraordinært lydhør, jeg har en fuldstændig forståelse med ham. Grundlæggende kører jeg til byen. Brændstofforbrug er i gennemsnit 8,5 liter. Tilfreds med runflat -dækkene. Når han tog en boring, viste computer -computeren et fald i pres, han bad venligt om at pumpe. Og jeg gik roligt til dækbutikken. Den første MOT blev afsluttet efter 12.000 km. Afslutningsvis: Alt er i orden, flyvningen er normal. Jeg håber, at vi når den anden uden ulykker.
---
La BMW X2 è un'auto elegante e alla moda e ha subito conquistato il mio cuore. Motore benzina 1.5, 140 CV, cambio automatico, trazione anteriore. X2 sembra carismatico. Il salone è bellissimo, decorato con elegante concisione. L'isolamento acustico è buono. L'ottica dei fari vive di vita propria. Quando necessario, si accende e si spegne da solo. Brilla chic, ammiro. La macchina si avvia senza intoppi. La sospensione è dura, dossi medi e dossi passano alla velocità minima. Sulla strada, l'auto procede con sicurezza, piccoli dossi passano dolcemente. I freni sono molto buoni, rispondono istantaneamente alla pressione. Il volante è straordinariamente reattivo, ho una comprensione completa con lui. Fondamentalmente guido per la città. Il consumo di carburante è in media di 8,5 litri. Soddisfatto delle gomme RunFlat. Preso una foratura, il computer di bordo ha mostrato un calo di pressione, ha gentilmente chiesto di pompare. E sono andato con calma al negozio di pneumatici. Il primo MOT è stato completato dopo 12.000 km. In conclusione: tutto è in ordine, il volo è normale. Spero che raggiungeremo il secondo senza incidenti.