Vi bruger cookies til at tilpasse indhold og annoncer og til at analysere vores trafik. Fortrolighedspolitik Cookiepolitik

Audi A4 Anmeldelse: En perfekt balance mellem luksus, ydeevne og sofistikering

Audi A4

Audi A4 er en kompakt lederbil produceret af den tyske bilproducent Audi. Først introduceret i 1994 som en efterfølger til den legendariske Audi 80, har A4 siden gennemgået adskillige revisioner og opdateringer og er nu i sin femte generation. Kendt for sin raffinerede stil, imponerende ydeevne og avancerede teknologiske funktioner, er Audi A4 et populært valg for bilister, der søger et luksuskøretøj af høj kvalitet.
Udvendigt design: Audi A4 har et slankt og elegant eksteriørdesign, kendetegnet ved den karakteristiske Audi-grill, skarpe forlygter og skulpturelle karrosserilinjer. Bilen fås i en række farver, herunder Ibis White, Manhattan Grey Metallic og Navarra Blue Metallic. A4 byder også på en række premium udvendige muligheder, herunder LED-belysning, 18-tommer alufælge og et panoramasoltag.
Interiørdesign: Interiøret i Audi A4 er designet med luksus og komfort i tankerne. Bilen leveres med lædersæder, et læderbeklædt rat og en række bløde materialer i hele kabinen. A4 er også udstyret med en række avancerede teknologifunktioner, herunder en 10,1-tommer berøringsskærm, en 12,3-tommer digital instrumentklynge og et premium Bang & Olufsen-lydsystem.
Motorer: Audi A4 er kendt for sin imponerende ydeevne og håndtering. Bilen leveres med en række motormuligheder, herunder en 2,0-liters turboladet firecylindret motor, der yder op til 261 hestekræfter. A4 kommer også med Audis quattro firehjulstræk, som giver forbedret vejgreb og stabilitet på glatte veje.
Sikkerhed: Audi A4 er udstyret med en række avancerede sikkerhedsfunktioner, herunder advarsel om fremadgående kollision, automatisk nødbremse og advarsel om vognbaneskift. Bilen kommer desuden med bakkamera og parkeringssensorer, som gør det nemmere at parkere og manøvrere på trange pladser.
Alt i alt er Audi A4 en raffineret og stilfuld lederbil, der tilbyder en række avancerede teknologiske funktioner, imponerende ydeevne og fremragende sikkerhedsvurderinger. Det er et populært valg for chauffører, der ønsker et luksuskøretøj, der leverer både komfort og ydeevne.


eXus Dev 24.5.2023
Audi mærke

Audi: Kompromisløs luksus og ydeevne

Audi logo

Audi AG er et tysk bilfirma, en del af Volkswagen Group, producerer biler under Audi -mærket. Hovedkvarteret ligger i Ingolstadt, Tyskland. Mottoet er Vorsprung Durch Technik - Fremskridt gennem teknologi. ... Audi Artikel


Audi A4 - Anmeldelser

Anmeldelser
- 4.5 / 4 Anmeldelser
Tilføj anmeldelse
- Bedøm - 0

Jeg købte 2021 Audi A4 Quattro S -linje til daglige pendler. Det er ret luksuriøst, ride er glat, det er sporty, og hvert drev i denne bil føles speciel. Det er en stor værdi og tilbyder den fulde Audi -oplevelse i en effektiv sportsstedan. For alle hastighedsgrænser er dette nok kraft og ydeevne til daglig kørsel. Elsker bilen!
---
I purchased 2021 Audi A4 Quattro S Line for daily commutes. It’s quite luxurious, ride is smooth, it’s sporty, and every drive in this car feels special. It’s a great value and offers the full Audi experience in an efficiently sized sports sedan. For all the speed limits, this is enough power and performance for daily driving. Love the car!
I bund og grund er A4 nu alt for lille til mine behov. Tog en A6 med på en tur. Væsen komfort og masser af acceleration, selv med 45 -motoren. Denne bagagerum til denne størrelse bil er også lille og er tilfældigvis nøjagtigt på størrelse med min 2000 A4 !!, 13,7 kubikfod. Besluttede at holde på køb for nu.
---
Bottom line, the A4 is now way too small for my needs. Took an A6 for a ride. Creature comfort and tons of acceleration even with the 45 engine. This trunk for this size car is also small and happens to be exactly the size of my 2000 A4!!, 13.7 cubic feet. Decided to hold off on purchase for now.
Opgaven var at købe et nyt medium -størrelse sedan/liftback op til 2 millioner rubler. Jeg valgte af Camry, Kia Optima, Audi A4, Octavia. Jeg valgte A4. Følelsen af ​​kvalitet i det er større. Materialer er bedre og taktile og visuelt. Og han kører på en eller anden måde mere indsamlet. Den 3. BMW -serie kan stadig lide det, men med ændringen af ​​generation var prisen meget tilbage til 2. Valget er stadig opfyldt, især udgifterne til motorvejen. Vi vil se, hvordan han vil vise os om vinteren.
---
Задача была купить новый среднеразмерный седан/лифтбек до 2 млн рублей. Выбирал из Камри, Киа Оптима, Ауди А4, Октавия. Выбрал А4. Ощущение качества в ней больше. Материалы лучше и тактильно и визуально. И едет как-то собраннее. 3 серия БМВ ещё нравится, но со сменой поколения цена сильно ушла за 2. Выбором пока доволен, особенно расходом по трассе. Будем наблюдать как зимой себя покажет.
En bil, der blev købt af 1 ejer, der købte en bil i PL. Kilometertal, når man køber 118 km, i øjeblikket 150 km. I denne motorversion anbefaler jeg ikke. Jeg startede bakken ved A4 bag Krakow mod Katowice lige bag målene fra 137 km/t og sluttede ved 137 på trods af gaspedalen presset til modstand. Heldigvis blev bilen købt straks med den hensigt at ændre, 2.0 TDI -motorversionen den billigste og meget enkelt og billige modificerbare med en billig seriel turbin fra 177 HP -versionen og chip (desværre kommer modifikationen til koblingen enten styrket eller forstærket eller Sachs ydelse, fordi de serielle lysbilleder efter proceduren). Resten med motoren beskrevet nedenfor. Nulfejl. Generelt, når det kommer til motorversionen, anbefaler jeg S4 B8 (3.0 TFSI lige og billig modificeret ved 440-460 hk :) Utroligt modificerbar bil. Du kan tilføje alt fra elektronik til Quattro til priser, der er meget lavere end for eksempel BMW. På trods af den betydelige magtopgradering, er der ingen problemer.
---
Auto kupione od 1 właściciela, który kupił auto w Pl. Przebieg przy zakupie 118k km, obecnie 150k km. W tej wersji silnikowej nie polecam. Górkę na A4 za Krakowem w stronę Katowic zaraz za bramkami zacząłem od 137 km/h i skończyłem na 137 mimo wciśniętego pedału gazu do oporu. Na szczęście auto kupione od razu z zamiarem modyfikacji, wersja silnikowa 2.0 TDI najtańsza a znacznie prosto i tanio modyfikowalna niedrogą seryjną turbiną z wersji 177 KM i chipem (niestety do modyfikacji dochodzi sprzęgło albo wzmacniane albo z sachs performance ponieważ seryjne ślizga się po zabiegu). Reszta o silniku opisana poniżej. Zero awarii. Generalnie jeżeli chodzi o wersję silnikową to polecam S4 B8 (3.0 Tfsi prosto i tanio modyfikowalne na 440-460 KM :) Niesamowicie modyfikowalne auto. Można dołożyć wszystko od elektroniki po quattro w cenach o wiele niższych niż np. BMW. Mimo znacznego upgrade'u mocy zero problemów.